§ 1
DEFINICJE
1. REGULAMIN – niniejszy regulamin.
2. SPRZEDAWCA - Sklep działający CENTRUM
LAKIEROW pod adresem internetowym www.centrumlakierow.pl
prowadzony przez: FHU Mixmir Sp z o.o. Reda 84-240 ul Gdańska 68a,
działająca na podstawie wpisu do KRS, miejsce rejestracji:
Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia Wydział XI Krajowego Rejestru
Sądowego, wysokość sumy komandytowej: 200 000 PLN, NIP: 5882499693, REGON:
525738423, KRS: 0001044736 (dalej jako Sprzedawca),
prowadzący działalność handlową w zakresie sprzedaży lakierów samochodowych
oraz innych artykułów lakierniczych za pomocą sieci Internet.
3. KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych (przy
czym, za wyjątkiem drobnych umów, o których mowa w art. 20 kodeksu cywilnego
Dz.U. 1964 Nr 16, poz. 93, dla dokonania czynności potrzebna jest zgoda jej
przedstawiciela ustawowego), osoba prawna oraz jednostka organizacyjna
nieposiadająca zdolności do czynności prawnych, której ustawa przyznaje
zdolność prawną.
4. KONSUMENT – Klient będący osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności
prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową
5. KONTO – wymagający rejestracji na stronie Sprzedawcy oraz akceptacji
niniejszego Regulaminu zbiór danych teleinformatycznych umożlwiający Klientowi
złożenie Zamówienia, sprawdzenia statusu jego realizacji, zmiany bądź
weryfikacji swoich danych kontaktowych.
6. TOWARY/ TOWAR – prezentowane przez Sprzedawcę w Sklepie rzeczy, na które Klient
może złożyć Zamówienie,
7. SKLEP – serwis internetowy, którego administratorem jest Sprzedawca ,
działający pod adresem www.centrumlakierow.pl, stanowiący zorganizowany system
zawierania umów na odległość.
8. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta, określające rodzaj i ilość zamawianych
Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy ze Sprzedawcą za
pośrednictwem Sklepu.
9. UMOWA – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16 poz. 93 z późn. zm.), zawierana
przez Sprzedającego z Klientem z wykorzystywaniem środków porozumiewania się na
odległość, w tym za pomocą wiadomości e – mail i formularzy dostępnych na
stronie internetowej Sklepu.
§ 2
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Warunkiem złożenia Zamówienia jest wcześniejsza
akceptacja treści Regulaminu i zapoznanie się z Polityką Prywatności. Regulamin
dostępny jest pod adresem: www.centrumlakierow.pl/regulamin-sklepu
Polityka Prywatności dostępna jest pod
adresem: www.centrumlakierow.pl/polityka-prywatności
(Prośba aby takie adresy
zrobić)
2. Do efektywnego korzystania ze Sklepu, w tym do
przeglądania asortymentu oraz skutecznego składania zamówień niezbędne jest
urządzenie z dostępem do internetu.
Przeglądarka
internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
3. Do dokonywania zakupów w Sklepie niezbędne jest
posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
4. Osoby korzystające ze Sklepu obowiązuje zakaz
stosowania jakichkolwiek działań mogących wpłynąć negatywnie na poprawne
funkcjonowanie Sklepu, w tym dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
5. Towary sprzedawane za pośrednictwem Sklepu są
fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, są objęte gwarancją
producenta, zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, a także posiadają
wszelkie wymagane przez polskie prawo atesty.
6. Ceny wszystkich Towarów publikowanych na stronie
Sklepu podane są w złotych polskich i są cenami brutto.
7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian
w cenach i informacjach o towarach, umieszczania nowych informacji, wycofania
poszczególnych Towarów prezentowanych na stronie Sklepu oraz do przeprowadzania
i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży. Uprawnienie,
o którym mowa w poprzednim zdaniu, nie ma wpływu na Zamówienia złożone przed
datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży. W
przypadku sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, na które przeznaczona jest
ograniczona liczba Towarów, realizacja Zamówień następować będzie według
kolejności wpływania Zamówień na te Towary, aż do wyczerpania zapasów objętych
tymi formami sprzedaży.
8. W chwili utworzenia Konta Klient zawiera ze Sprzedawcą
umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, jedynie w zakresie dotyczącym
prowadzenia Konta Klienta, w celu zapewnienia pełnej funkcjonalności serwisu
dla Klienta.
9. W chwili złożenia Zamówienia Klient zawiera ze
Sprzedawcą umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, która zostaje zawarta
na czas określony do chwili dostarczenia Klientowi Towaru będącego przedmiotem
Zamówienia lub do czasu zakończenia procedury związanej z uprawnieniem do
złożenia przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy, lub skorzystania z
procedury reklamacyjnej, o której mowa w § 8 Regulaminu.
10. Informacje o Towarach oraz ceny prezentowane na
stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego a jedynie
zaproszenie do zawarcia umowy, zgodnie z art. 71 Kodeksu cywilnego.
§ 3
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
1. W Sklepie Zamówienia można składać poprzez
stronę internetową Sklepu (24h na dobę) - za pomocą prawidłowo
wypełnionego formularza elektronicznego
2. Przez złożenie Zamówienia, w sposób o którym mowa w
ust. 1 powyżej, Klient składa Sprzedawcy oświadczenie woli o chęci związania
się Umową zakupu Towaru określonego w Zamówieniu. Umowa uważania jest za
zawartą w momencie, o którym mowa w ust. 10 poniżej.
3. W przypadku złożenia Zamówienia Klient zobowiązany
jest do podania prawidłowych danych osobowych umożliwiających dostarczenie
Towaru, a w szczególności imienia, nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu
oraz w przypadku wysyłki Towaru dokładnego adresu dostawy.
5. Złożenie przez Klienta skutecznego Zamówienia wiąże
się z obowiązkiem zapłaty.
6. Złożenie Zamówienia i dokonanie zakupu Towarów może
nastąpić z pominięciem procedury rejestracji, bądź być poprzedzone prawidłowym
wypełnieniem przez Klienta, formularza rejestracyjnego (w szczególności podania
wymaganych w formularzu danych osobowych, adresu e-mail - wykorzystywanego
później jako login – i ustalenia przez Klienta hasła). Czynności rejestracyjne
dokonywane są jednorazowo, a kolejne zamówienia realizowane są na podstawie
logowania się Klienta w Sklepie poprzez podanie loginu i ustalonego
hasła. Klient winien zachować w tajemnicy ustalone hasło oraz login i nie
udostępniać go osobom trzecim.
7. Przed złożeniem Zamówienia, Klient korzystając z
naszej wyszukiwarki Towarów, ma możliwość znaleźć interesujący go produkt. Po
dokonaniu wyboru Towaru, należy kliknąć przycisk „Do koszyka”. Klient w każdej
chwili może wrócić do sklepu, by wyszukać i dodać następny produkt (klikając
przycisk „Kontynuuj zakupy”). W każdej chwili można usunąć produkt ze swojej
listy zakupów klikając „x”, znajdujący się tuż przy nazwie danego Towaru.
8. Po skompletowaniu listy zakupów, należy kliknąć w
przycisk „Złóż zamówienie”. Następnie należy podać swoje dane niezbędne do
realizacji Zamówienia, dane do wysyłki, wybrać formę dostawy oraz metodę
płatności.
9. Jeśli Klient posiada w Sklepie Konto jego dane zostaną
uzupełnione automatycznie po zalogowaniu. Zawsze ma on jednak możliwość ich
weryfikacji, uzupełnienia lub modyfikacji. Przed zatwierdzeniem Zamówienia
Klient wybiera formę płatności. W przypadku pominięcia procedury rejestracji
złożenie Zamówienia dokonane zostaje na podstawie każdorazowo, poprawnie
wypełnionego formularza elektronicznego.
10. Umowa uważana jest za zawartą w momencie, gdy Klient
otrzyma elektroniczną informację od Sprzedawcy potwierdzającą przyjęcie
Zamówienia do realizacji. Sprzedawca przesyła, niezwłocznie po zawarciu umowy,
nie później jednak niż w chwili wydania Towaru (tj. wydania go przewoźnikowi),
potwierdzenie, zawierające informacje o rodzaju, ilości oraz cenie zamówionych
Towarów, sposobie i terminie płatności. Dokument ten stanowi potwierdzenie
zawarcia umowy sprzedaży. Klient akceptując Regulamin wyraża zgodę na otrzymywanie
takiego potwierdzenia utrwalonego w inny sposób, niż na papierze, a mianowicie
w postaci wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie Zamówienia, Klient może je
cofnąć.
11. Sprzedawca zastrzega sobie, że realizacja Zamówienia
następuje po wpłacie całości ceny sprzedaży za Towary (przedpłata), chyba że
Klient wybrał jako formę płatności – płatność przy odbiorze lub płatność
odroczoną. Przejście własności Towarów na Klienta nastąpi dopiero po uiszczeniu
całości ceny sprzedaży za Towary (zastrzeżenie przejścia prawa własności).
§ 4
CENY i FORMY PŁATNOŚCI
1. Zamieszczone w Sklepie ceny Towarów
zawierają wszystkie związane z produktem podatki, cła i inne koszty, w tym
podatek VAT, nie zawierając natomiast kosztów dostawy Towarów oraz innych opłat
dodatkowych, o których poniżej.
2. W Sklepie można dokonać płatności za złożone Zamówienie w następujący sposób:
3. Klient zobowiązany jest zapłacić cenę końcową oraz
pokryć koszt dostawy Towaru.
4. Koszt dostawy Towaru uzależniony jest od wartości
złożonego zamówienia i jest on podawany Klientowi przed złożeniem Zamówienia i
pozostaje niezmienny, aż do jego zrealizowania. Wszystkie koszty, o których
mowa w zdaniach poprzednich, prezentowane są Klientowi na
stronie Sklepu przed złożeniem Zamówienia.
5. Koszt dostawy Towarów jest uzależniony od wartości
Zamówienia, sposobu płatności oraz wybranej firmy kurierskiej.
6. Termin płatności w przypadku przedpłaty na rachunek
bankowy Sprzedawcy wynosi 3 dni od dnia złożenia Zamówienia, dla „płatności
odroczonej” termin płatności wynosi 7 dni. W przypadku płatności za Towar przy
odbiorze płatność następuje w chwili wydania Towaru przez kuriera.
7. Za dokonanie płatności uznaje się moment:
§ 5
CZAS WYSYŁKI ORAZ DOSTAWA TOWARU
1. Zamówienia złożone w Sklepie realizowane są
na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Czas wysyłki towarów oznaczony jest
każdorazowo przy każdym produkcie publikowanym na stronie Sklepu.
2. W zakresie terminu wysyłki zamówionego Towaru występują 3 grupy Towarów:
3. Odbiór paczki należy pokwitować u kuriera (na piśmie
lub w formie elektronicznej). W przypadku nieobecności odbiorcy, kurier
pozostawia awizo z określonym terminem ponownej próby doręczenia przesyłki.
Można również odebrać paczkę osobiście z centrali firmy kurierskiej, której
adres również znajduje się na druku awizo. Okres przetrzymywania przesyłki
awizowanej w centrali kurierskiej wynosi 7 dni roboczych, licząc od drugiej
próby doręczenia. Po upływie tego okresu oraz braku odpowiedzi od Klienta,
kurier zwraca Towar do Sprzedawcy.
4. Czas dostawy Towaru realizowanej przez firmę kurierską
wynosi maksymalnie 48 godzin (liczą się godziny wypadające w dni robocze), od
chwili wydania Towaru firmie kurierskiej w terminach wskazanych w ust. 2
powyżej.
5. Klient jest informowany o każdorazowej zmianie statusu
realizacji Zamówienia, w tym o przekazaniu Towaru firmie kurierskiej poprzez
wysłanie wiadomości e-mail. Klient ma również możliwość śledzenia statusu
Zamówienia korzystając ze swojego Konta w Sklepie.
6. Klient powinien dołożyć starań, aby ocenić stan Towaru
i jego zgodność z Zamówieniem w momencie dostawy przez kuriera i w jego
obecności. W sytuacji pojawienia się jakichkolwiek nieprawidłowości należy wraz
z kurierem sporządzić dokument reklamacyjny – kurier powinien posiadać druk
właściwy dla danej firmy kurierskiej. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia
towaru po odbiorze przesyłki (dla uszkodzeń które wystąpiły w czasie
transportu) należy w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki skontaktować się z
firmą kurierską w celu spisania protokołu reklamacji. Oryginał lub kopię
protokołu reklamacji należy niezwłocznie dostarczyć Sprzedawcy.
7. Gdy uszkodzony Towar dotrze do magazynu Sprzedawcy
zostanie wymieniony na nowy i wysłany do Klienta na koszt Sprzedawcy. Gdy
uszkodzenie zostanie stwierdzone po odjeździe kuriera należy postępować zgodnie
z instrukcją opisaną w rozdziale "Reklamacje".
§ 6
GWARANCJA ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. Towary sprzedawane w Sklepie są nowe.
2. W przypadku, gdy Klientem nie jest Konsumentem,
wyłączona zostaje odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne
Towaru.
§ 7
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie, w terminie 14 dni. Termin do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy liczy się:
2. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać
złożone przy wykorzystaniu formularza dostępnego pod adresem Załącznik nr 1 do Regulaminu (przy
czym skorzystanie z tego formularza celem odstąpienia nie jest obligatoryjne)
albo przez złożenie oświadczenia w dowolnej formie, z którego wyraźnie wynika
wola odstąpienia od umowy, w tym także w formie wiadomości e-mail.
3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy złożyć
Sprzedawcy na adres: FHU Mixmir Sp z o.o. Reda 84-240 ul. Gdańska 68a lub drogą
mailową.
4. Termin jest zachowany jeśli przed jego upływem
oświadczenie o odstąpieniu od Umowy zostanie wysłane do Sprzedawcy. Nie ma
znaczenia fakt kiedy Sprzedawca odbierze w/w oświadczenie.
5. W przypadku odstąpienia od Umowy zwracamy Klientowi
wszystkie otrzymane od Klienta płatności, oprócz kosztów dostawy.
6. Kupujący ponosi koszty zwrotu Towaru.
7. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze
rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu
otrzymania rzeczy.
8. Jeśli Konsument prześle oświadczenie o odstąpieniu od
Umowy w formie wiadomości e-mail, Sprzedawca niezwłocznie od otrzymania w/w
oświadczenia prześle do Konsumenta zwrotną wiadomość e-mail potwierdzającą
dostarczenie do niego tego oświadczenia. Brak potwierdzenia dostarczenia
oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie wpływa na ważność złożonego w terminie
oświadczenia.
9. Po upływie 14 dni liczonych w sposób określony w ust.
1 uprawnienie do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy wygasa.
10. Konsument w przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży
zobowiązany jest do przesłania do Sprzedawcy Towaru niezwłocznie, nie później
niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo Towar przed upływem terminu 14
dni.
11. Konsument wraz z oświadczeniem o odstąpieniu przesyła
numer rachunku bankowego, na który powinna zostać zwrócona cena sprzedaży. Brak
wskazania rachunku bankowego nie wpływa na ważność oświadczenia woli Konsumenta
o odstąpieniu od umowy. Wówczas zwrot wszelkich kosztów związanych z realizacją
Zamówienia, w tym ceny sprzedaży oraz innych kosztów określonych w § 4
niniejszego Regulaminu następuje w takiej samej formie jaka została przyjęta
przez Konsumenta dla zapłaty za realizację Zamówienia. Po akceptacji
Konsumenta, Sprzedawca może dokonać zwrotu wszelkich kosztów określonych
powyżej w inny sposób.
12. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
13. W celu dokonania zwrotu towaru Klient zobowiązany jest
należycie zabezpieczyć Towar oraz dostarczyć go (prosimy o dołączenie kopii
dowodu zakupu lub innego dokumentu wskazującego na nabycie Towaru przez Klienta
jak również kompletu akcesoriów) na adres: FHU Mixmir Sp z o.o. Reda
84-240 ul. Gdańska 68a. W sytuacji, gdy zwracany Towar zostanie zwrócony
uszkodzony, niekompletny lub noszący znamiona użytkowania wychodzącego poza
konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, Sprzedawca
zastrzega sobie prawo dochodzenia od Konsumenta odszkodowania zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa.
14. Jeżeli umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa a
rzecz dostarczono Konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili
zawarcia umowy, Sprzedawca jest zobowiązany do odebrania rzeczy na swój koszt,
gdy ze względu na charakter rzeczy nie można jej odesłać w zwykły sposób
pocztą.
15. W przypadkach, w których konieczne będzie wystawienie faktury korygującej do faktury wystawionej Kupującemu, w szczególności zaś w przypadku:
§ 8
REKLAMACJE
1. Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia Towaru bez
wad.
2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta w sytuacjach kiedy Towar:
3. Jeżeli Klient jest Konsumentem domniemuje się, że po
wydaniu rzeczy Klientowi odpowiedzialność za wady Towaru stwierdzone przed
upływem 1 roku od dnia wydania ponosi Sprzedawca.
4. Jeżeli Klient jest Konsumentem w przypadku stwierdzenia wad Towaru przysługuje mu:
5. W przypadku uruchomienia dowolnej procedury
reklamacyjnej, tj. z wyłączeniem korzystania z uprawnień gwarancyjnych
bezpośrednio u producenta lub importera, transport reklamowanych Towarów odbywa
się na koszt i zlecenie Kupującego za pośrednictwem firmy spedytorskiej.
6. Do reklamowanego Towaru należy dołączyć komplet
akcesoriów oraz kartę gwarancyjną, jeśli Klient chce skorzystać z uprawnień z
niej wynikających.
7. Reklamacje związane z towarami zakupionymi w Sklepie
jak również związane z usługami online (niewłaściwe Towary znajdujące się w
koszyku lub nieprawidłowo naliczone koszty dostawy Towarów), można składać
pisemnie na adres FHU Mixmir Sp z.o.o. Reda 84-240 ul. Gdańska 68a lub drogą mailową.
8. W celu skorzystania z uprawnienia rękojmi lub
gwarancji Klient zobowiązany jest należycie zabezpieczyć Towar oraz dostarczyć
go (prosimy o dołączenie kopii dowodu zakupu lub innego dokumentu wskazującego
na nabycie Towaru przez Klienta jak również kompletu akcesoriów oraz karty
gwarancyjnej.) na adres: FHU Mixmir Sp z.o.o. Reda 84-240 ul. Gdańska 68a.
9. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia
reklamacji przez Klienta ustosunkuje się do przedstawionego w reklamacji
roszczenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy poczytuje się za uznanie
roszczeń Klienta.
10. W przypadku usunięcia wad Towarów, bądź wymiany Towaru
na nowy, Sprzedawca dostarczy Klientowi Towar wolny od wad na swój koszt.
§ 9
DANE OSOBOWE
1. Administratorem danych osobowych Klientów jest: FHU
Mixmir Sp z.o.o. Reda
84-240 ul. Gdańska 68a
(Zamiana danych)działająca na
podstawie wpisu do KRS, miejsce rejestracji: Sąd Rejonowy dla Krakowa
Śródmieścia Wydział XI Krajowego Rejestru Sądowego, wysokość sumy komandytowej:
200 000 PLN, NIP: 5882499693, REGON: 525738423, KRS: 0001044736.
2. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w
zakresie realizacji Zamówienia jest art. 6 ust. 1 b rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych)- przetwarzanie jest niezbędne do wykonania
umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na
żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
3. Administrator danych osobowych, za pośrednictwem
strony www Sklepu oraz innych form komunikacji przetwarza następujące
dane osobowe Klienta: imię i nazwisko; adres zamieszkania; adres dostawy; adres
poczty elektronicznej (adres e-mail); numer telefonu.
4. Podanie powyższych danych jest dobrowolne, ale
niezbędne do dokonania rejestracji Konta, złożenia oraz realizacji Zamówienia w
Sklepie.
5. W celu realizacji umowy Sklep może
udostępniać zebrane od Państwa dane do firm kurierskich oraz innych podmiotów
zewnętrznych dostarczających i wspierających systemy teleinformatyczne
Administratora, świadczących usługi związane z bieżącą działalnością
Administratora – na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych
osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych
środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.
6. Klientowi przysługuje: prawo wglądu w treść
przekazanych przez siebie danych osobowych a także ich modyfikacji, żądania
zaprzestania przetwarzania, bądź trwałego usunięcia, jak również żądania
ograniczenia ich przetwarzania, oraz prawo do przeniesienia danych do innego
administratora. Aby skorzystać z ww. praw prosimy o przesłanie wiadomości e-mail
na adres: (mój adres
email)
7. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych, w
tym szczegółowe obowiązki informacyjnie (również w zakresie praw, o których
mowa w ust. 6 powyżej) oraz informacje dotyczące plików cookies znajdują się w
Polityce Prywatności dostępnej pod linkiem www.centrumlakierow.pl/polityka-prywatnosci
8. Klientowi przysługuje prawo wniesienia skargi do
organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
§ 10
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Towary i nazwy prezentowane na stronie Sklepu mogą
być zastrzeżonymi znakami towarowymi i użyte zostały wyłącznie w celu
identyfikacji.
2. Akceptując treść niniejszego regulaminu Klient
przyjmuje do wiadomości, że w przypadku przekazania danych (przez Klienta)
uwierzytelniających Klienta w Sklepie osobom trzecim, osoby te
będą miały dostęp do jego konta w ramach tego sklepu oraz do danych osobowych
Klienta i będą mogły za pomocą tego konta składać zamówienia.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana
Regulaminu staje się skuteczna w terminie, nie krótszym niż 7 dni od momentu
udostępnienia na stronie www.centrumlakierow.pl zmienionego regulaminu, z tym
zastrzeżeniem, że zamówienia złożone przez Klientów złożone przed wejściem w
życie zmian Regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień.
Klient jest zobowiązany do akceptacji regulaminu przy składaniu Zamówienia. W
przypadku Klientów, którzy założyli konto w Sklepie, zostaną oni
powiadomieni o zmianach przy pierwszym logowaniu po wejściu zmian w życie i
poproszeni o ich akceptację. Odmowa akceptacji zmian jest równoznaczna z
wypowiedzeniem umowy w zakresie utrzymywania konta Klienta w Sklepie.
Złożenie nowych Zamówień będzie wymagało akceptacji nowego regulaminu.
4. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych
dotyczących Zamówienia następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej. Ze
względów bezpieczeństwa dane zamówienia są dostępne pod adresem internetowym
sklepu wyłącznie dla Klientów, którzy założyli konto w Sklepie.
5. Akceptacja niniejszego Regulaminu stanowi jednocześnie
zgodę Klienta na przedstawienie przez Sprzedawcę Klientowi informacji, o
których mowa w art. 12 ustawy o prawach konsumenta w formie elektronicznej, bez
wydania papierowej wersji Regulaminu.
6. Regulamin wchodzi w życie z dniem 13.11.2019. Do
Zamówień złożonych przed wejściem w życie niniejszego Regulaminu stosuje się
Regulamin obowiązujący w chwili złożenia Zamówienia.
7. Sprzedawca działa zgodnie z prawem polskim z
wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży
towarów (CISG). Zapis Niniejszego Regulaminu w części odnoszącej się do ochrony
praw Konsumentów obowiązują wtedy, jeśli udzielana ochrona nie jest sprzeczna z
przepisami kraju UE, w którym znajdował się Konsument w momencie składania
zamówienia, w takim przypadku zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy kraju
UE w którym znajdował się Konsument w momencie składania zamówienia.
8. W przypadku Konsumentów Sądem właściwym miejscowo jest
sąd (wedle wyboru Konsumenta): właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy lub
miejsce zamieszkania Konsumenta.