PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Jako klient będący Konsumentem masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od otrzymania towaru (jeśli dostawa realizowana była etapami, liczy się dzień otrzymania ostatniej partii lub części towaru).
Przykładowy wzór oświadczenia znajduje się tutaj: Załącznik nr 1 do Regulaminu
Pamiętaj, aby w przypadku odstąpienia od umowy niezwłocznie - nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy - odesłać zwracany towar wraz z kompletem akcesoriów. Prosimy o dołączenie do paczki kopii dowodu zakupu lub innego dokumentu potwierdzającego zamówienie.
FHU Mixmir Sp z o.o. Reda 84-240, ul. Gdańska 68a
Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący.
Zgodnie z pkt 12 Regulaminu: Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
a. gdzie przedmiotem świadczenia, są Towary ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia;
b. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
c. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
Jako Sprzedawca zobowiązujemy się do dostarczenia zamawianych towarów bez wad. W przypadku stwierdzenia wad towaru przed upływem 12 miesięcy od jego dostarczenia, możesz złożyć reklamację.
Jeśli Twoja reklamacja zostanie uznana, zaproponujemy Ci:
Reklamację dotyczącą zamówionych towarów lub usług on-line (np. niewłaściwe produkty znajdujące się w koszyku lub nieprawidłowo naliczone koszty dostawy Towarów) możesz przesłać:
Produkty objęte reklamacją starannie zabezpiecz i odeślij pod adres:
FHU Mixmir Sp z.o.o. Reda 84-240 ul. Gdańska 68a
Uwaga! Prosimy o dołączenie do paczki kopii dowodu zakupu lub innego dokumentu potwierdzającego zakup, jak również kompletu akcesoriów oraz karty gwarancyjnej.
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od ich otrzymania.